24/4/08

St. Jordi: 2 Bíblies en 5 anys

Ja fa cinc anys que els dies de St. Jordi treballo en una llibreria (que no pas en una parada!), són uns dies on s'hi va molt de bòlit per allà. I a part és una feina ben bonica, la de llibreter.

Doncs bé, ahir per primera vegada en els cinc anys que hi he estat em van demanar dues vegades si teníem Bíblies per a nens. Jo els hi vaig ensenyar les que hi havia. Eren, totes dues vegades, una mare amb un nen (en edat de primera comunió) i era el nen qui va prendre la iniciativa en un dels casos.

Després em vaig quedar pensant que no me n'havien demanat mai cap, ja pot ser que ho haguessin demanat a algun company o que les haguessin trobat sense preguntar, etc. Però vaig trobar que era curiós. És que els nens tenen més ganes d'aprendre sobre la història de la salvació?

Em va donar per pensar que sovint ens queixem que la gent porta els nens a catequesi de comunió per tradició, pels regals, etc. Però diria que ben sovint alguns infants que possiblement aquest sigui dels únics contactes amb la fe en Jesús, tenen moltes ganes de conèixer Jesús. Estarem, nosaltres, sempre a punt per acollir-los com cal?

I a propòsit de Bíblies per a nens. Recomano la que fa poc a sortit a Claret: La Bíblia per a la mainada, la versió és del blocaire Daniel Palau.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'has fet regirar tots els prestatges, però ha valgut la pena, perquè he trobat la meva primera Biblia de quan vaig fer la 1ªComunió. Es una edició en castellà, doncs fa gairebé 40 anys que la vaig fer, amb ilustracions i tot de la Editorial AFHA Internacional,S.A. Amb la de vegades que he canviat de domicili, pensava que s'havia perdut. Però mira per on, sempre ha estat en mi. Vaig a fullejar-la. Mercès pel record.
I enhorabona per aquesta pàgina.

ERMITA EN XARXA ha dit...

Gràcies a tu per visitar l'ERMITA EN XARXA i deixar-hi un comentari!

ERMITA EN XARXA