1/5/07

Camí cap a l'Aplec (IV): Diumenge IV de Pasqua

Falten 28 dies per l'Aplec de l'Esperit '07


Jn 10,27-30
-Les meves ovelles escolten la meva veu. Jo les conec, i elles em segueixen. Jo els dono vida eterna: mai no es perdran, i ningú no me les arrencarà de les mans. Allò que el Pare m'ha donat val més que tot, i ningú no podrà arrencar res de les mans del meu Pare. Jo i el Pare som u.


Diu l'Evangeli: «Jo les conec». En aquestes paraules de Jesús ens donen la certesa que, en el seu ramat que és l'Església i el món sencer, no hi ha desconegut. Totes les ovelles que formen part del seu ramat són conegudes pel Pastor. En un ramat no hi ha pas ovelles més importants que d'altres, als ulls del pastor totes són iguals. Igual passa amb el ramat del Bon Pastor: als ulls de Jesús no hi ha jerarquies ni classes que valguin, perquè tots (tots!) som les mateixes ovelles. Tenim la sort d'estar en un ramat en que el Pastor és savi i bo i coneix les ovelles i ens diu que cap d'elles es perdrà. Aprofitem-ho i seguim al Pastor!

«Pare, et demano avui que, així com el teu Fill-Pastor ens coneix, ens esforcem a coneixer-lo a Ell. Perquè quan el coneguem l'estimarem i quan l'estimem el podrem seguir.»